Garantii ja tingimused

Kõikidel toodetele on pretensiooni esitamise aeg 24 kuud, alates ostukuupäevast. Esimese 6 jooksul on puuduse olemuse tõendamise kohustus müüjal, peale seda tarbijal.

Pretensiooni esitamise aja jooksul on ostjal õigus toote tasuta remondile müüja poolt. Kui toodet ei ole võimalik remontida, siis see vahetatakse ja vastava otsuse teeb müüja.

Pretensiooni esitamise õigus kehtib eeldusel, et toodet on kasutatud üksnes selleks ettenähtud tingimustes ja sobivates seadmetes. Hüvitamisele ei kuulu kahju või viga, mille on põhjustanud välistingimused (äike, voolupinge kõikumine, puudulik ventilatsioon, väljavoolanud patareid, tulekahju, uputus, loomulik kulumine jms) ega käsitsemisvead.

Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, häälestamine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.

Pretensiooni esitamise aeg katkeb ning tasuta remonditeenused kaotavad kehtivuse juhul, kui:

• toodet remonti tuues ei esitata remonti vajava toote ostudokumenti või kui sellel olevaid andmeid on omavoliliselt muudetud

• toote seeria- ja mudelinumber on muudetud, eemaldatud, teise kohta paigutatud või mitteloetav.
• toote konstruktsiooni või välimust on muudetud.
• toote viga on tekkinud omaniku süül ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.

Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale, toote ebaõigest kasutamisest, tarkvara ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil. Samuti ei kuulu pretensiooni alla toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine, nt. käsitsi liigutatavad plastmassosad (lülitid jms.) ega toote sihtotstarbelise kasutamise seisukohast ebaolulised vead (kriimustused jms.)

Kui pretensiooni esitamise objekt asendatakse täielikult uuega, antakse tootele sama kestusega uus pretensiooni esitamise aeg. Kui vahetatakse välja üksnes toote osad, antakse vahetatud osadele sama kestusega uus pretensiooni esitamise aeg.

Prentensiooni esitamise õiguse kasutamiseks palun pöörduge HITrade esindaja poole hitrade@hitrade.ee

Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.

Akud ja patareid:

Akude ja patareide näol on tegu piiratud kasutuskordadega toodetega ja seetõttu sellele ei laiene neile 14 päevane tagastusõigus juhul kui toodet on kasutatud. Probleemide korral vahetatakse defektse aku elemendid või asendatakse defektne toode uue samaväärsega. Väljavahetatav toode jääb HITrade OÜ omandisse.

Vahetuse aluseks on kauba ostu – või saatedokument, millel on näha tehingu kuupäev, toote nimetus ja seerianumber või seadmele märgitud tootekood.